Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Τα νέα!




Ε ναι!
Δεν μπόρεσα να πάρω και πάλι άδεια να ψηφίσω, που δεν αλλά καλή δικαιολογία, διότι μείναμε λίγες! Μια άλλη κοπέλα έβαλε στο νοσοκομείο τη μητέρα της και μου ζήτησε να την καλύψω!
Έτσι , έμεινα πίσω εγώ να μαζεύω εδώ! Αλλά χαλάλι της! Με την ευκαιρία, βγήκα ήπια και διασκέδασα, χώρια ότι επιτέλους έβαλα σε μια σειρά , το χαμό που γινόταν στο σπίτι! Διότι δύσκολο είναι να προσπαθείς να φτιάξεις, ένα χώρο που να είναι ζεστός και οικείος!
Γνώρισα νέους ανθρώπους και ξεχάστηκα είναι η αλήθεια! Δεν μου ταιριάζουν τα πρησμένα μάτια, αλλά μου λείπουν οι φίλοι μου! Ε! λίγοι αλλά καλοί!
Πάντως δεν μέθυσα! Και ήπια αρκετά, για μένα δηλαδή! Έβρεχε κιόλας, είχε και μια μουντίλα, αλλά έχει και κάτι μεζέδες εδώ!!!!!
Βλέπω να παίρνω καμιά τριανταριά κιλά και από Ντάλια να γίνω Miss Piggy , αλλά δε βαριέσαι! <Βαριέσαι αλλά μην το λες!!! Σήμερα με φρούτα θα την βγάλω, το φαγοπότι μου μέσα!>

<Τα κατάφερα και έβαλα και φωτογραφία!!!!!!!!! Είμαι σπουδαία τελικά!!!!!!>



Και εις άλλα με υγεία!!!!

7 σχόλια:

  1. Τα μάτια σου με ξετρελαίνουν!!Έχουν μια ζωώδη λαγνεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το που είναι γαλανά και τεράστια δε σου λέει τίποτα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δένουν απόλυτα με τη χαριτωμένη μυτούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είδα μόνο τη μαύρη δαντέλα που σου πάει θεσπέσια!
    Ο καθένας ότι θέλει βλέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η φωτογραφία εξαιρετική. Με μια υποψία ερωτισμού στο βλέμμα...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτά τα μάτια σου... σε ερωτεύτηκα...
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. EΓΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΣΕΞΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή