Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Εδώ!

Είμαι εδώ, άγνωστη μεταξύ αγνώστων!

Δεν έχω σχέση με την ποίηση, δεν γράφω πεζά, ούτε μπορώ να πω ότι έχω προσπαθήσει ποτέ!
Μιλώ πολύ στη δουλειά μου και ύστερα στο σπίτι , έμενα με τους δικούς μου, είχα πολλά πραγμάτα να κάνω, το βράδυ έξω, ως οφείλει κάθε ελεύθερος άνθρωπος να κάνει!
Μα ξαφνικά, ήρθαν τα πάνω κάτω!
Βρέθηκα να ψάχνω για σπίτι, μια που σε τούτους τους χαλεπούς καιρούς η δουλειά που πάντα ονειρευόμουν, μου χτύπησε την πόρτα!
Το μόνο κακό είναι, πως από τη μια μεριά της Ελλάδας με πήγε στην άλλη.
Από τη ζέστη στο κρύο!
Δεν ξέρω αν, τελικά, καταφέρω να μείνω εδώ πάνω!
Όλα είναι τόσο διαφορετικά!
Σας ανακάλυψα, καθώς μια συνάδελφος μου, διαβάζει και γράφει σε τούτο το χώρο. Μου είπε πως οι στιγμές της μοναξιάς της λιγοστεύουν!
Θα δοκιμάσω! Δεν σας υπόσχομαι πως θα τα καταφέρω!
Αλλά μια προσπάθεια αρκεί!
Ελπίζω όμως , ακόμη κι αν εγώ δεν μπορώ να γράψω, εσείς να μου κρατάτε συντροφιά με όλα τα θαυμάσια που διαβάζω εδώ!
Σας χαιρετώ (προς το παρόν)

1 σχόλιο:

  1. Kαλημέρα Ντάλια.

    Σου εύχομαι καλή αρχή!! Πρώτη φορά είμαι πρώτος αναγνώστης σε καινούριο ιστολόγιο!!

    Να είσαι καλά.

    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή