Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Το ξερατε;;;;;

Λοιπον , 

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τραίνα - ferryboat!!! Ναι ! Ναι!

Και πήρα το σαραβαλάκι μου!
Εχω ενα  autobianchi, το είχα δανείσει στον Κατέβα για το βίντεο κλιπ! Τόοοοοσο παλιό είναι, αλλά δεν το αποχωρίζομαι!
Ο τέως καλός μου , νύν κακός μου!, μου το έβαψε κοκκινο με μια μαυρη κάθετη γραμμη και είναι κουκλα!
Αλλά δεν είναι για μεγάλες αποστασεις! Κάναμε 10 ώρες να φτάσουμε! Πιο γρήγορα πας Αμερική μου φαίνεται!
Και μόλις ΤΩΡΑ έμαθα πως μπορείς να τα φορτώσεις σε τραίνο, να κοιμηθείς κιόλας και να ξυπνήσεις ξεκούραστος, να το πάρεις και να πάς στην ευχή του θεού!!!!

Ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  είμαι έξαλη!!!!! Έκανα τόσο δρόμο, ενώ θα μπορούσα να κάααααααθομαι!!!!!

Ελπίζω να το θυμάμαι την επόμενη, που θα θέλω να το ξαναπάρω! Δεν νομίζω να μας βγάλει πάλι τέτοιο ταξίδι!


Άντε και εις άλλα με υγεία!
 

5 σχόλια:

  1. Τελικά όλα μας τα είπες εκτός από το πού ήσουν και που πήγαινες ! Αθήνα Θεσσαλονίκη, βραδυνό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μου κάνετε παρέα;;;;

    Αλλιώς τι νοημα έχει να πω;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι δεν το ξέραμε. Αλλά το μάθαμε. Κι αφού το μάθαμε όλα καλά όλα ανθηρά.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο "τέως καλός" δεν γίνεται ποτέ "νυν κακός". Γίνεται ή πρέπει να γίνεται "τίποτα". Γιατί το κακός έχει το καλός μέσα του.
    Τώρα αλήθεια που πήγαινες και είδες ότι υπάρχει τέτοιο τρένο;
    Είσαι μυστηριώδης τύπος. Αλλά θα σε ανακαλύψω εγώ που θα μου πας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή