Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Είμαι χαρούμενη!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!!!!

Έχουμε εκλογές!!!!!

Αυτό σημαίνει ότι θα πάω να ψηφίσω!

<δεν ψηφίζω ποτέ, αλλά μην το πείτε! παρασκευή και δευτέρα στο τσεπάκι!! Ευτυχώς, γιατί η αλήθεια είναι τα Χριστούγεννα είναι μακριά>

Η φίλη μου μου είπε πως δεν "με" βλέπετε γιατί έπρεπε να κάνω κάποιες ρυθμίσεις! <Που τις έκανα, αλλά μάλλον λάθος! που θα πάει;; Θα μάθω! Βλέπω τις σελίδες και ζηλεύω !!!!
Το ξέρω , το ξέρω και σεις κάπως έτσι ξεκινήσατε και μετά....
Έκανα τις απαραίτητες ρυθμίσεις και ελπίζω να σας δω κοντά μου!!!
Καλή ψήφο!

4 σχόλια:

  1. xa xa xa

    Λοιπόν, άμα δε θες να ψηφίσεις και χρειάζεσαι βεβαίωση ότι ψήφισες, πηγαίνεις στο εκλογικό σου κέντρο, παίρνεις τα ψηφοδέλτια, μπαίνεις στο παραβάν, διαλέγεις το λευκό, κάνεις μια ωραιότατη ζωγραφία με νόημα, βγαίνεις χαρωπή, ρίχνεις το φάκελο στην κάλπη με ύφος, παίρνεις ό,τι έχεις να πάρεις και φεύγεις!
    Και πουλας και πρόσωπο για το πόσο ευσυνείδητος πολίτης είσαι!!

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισα στο κονάκι σου !!

    Να σαι καλα Ντάλια και να περνας όμορφα μαζί μας, όπως ελπίζω ότι θα περνάμε και εμείς μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο τρίτος και στην κυριολεξία ο μακρύτερος είμαι.
    Χαίρομαι που ανακαλύπτω το σαλόνι σου. Θα είναι open house ή θα χρειάζονται κρατήσεις;
    Καλές επιτυχίες γενικώς εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη για την απουσία μου, αλλά αυτο το παλιοπραμα μου κανει λαδιές!

    Δεν με αφήνει να μπω!!!!!!!

    Τι τάμα εκανα στην μεγαλοπαρθενα, τι έταξα! Δεν με αφήνει να μπω!!!!

    Σας καλωσορίζω όλους, μακριούς και μη ευχομαι αυριο να με αφήσει να μπω σπίτι μου, πάω να φωναξω κλειδαρά και βλέπουμε!

    Ντάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή